Skip to main content

Nieuwe Battlefield 3 DLC

Onlangs heb ik iets vernomen van de aankondiging van de volgende DLC Expansion pack voor Battlefield 3. Ik ben blij te kunnen aankondigen dat dankzij een anonieme bron, ik een aantal tipjes van de sluier te zien kreeg. Ten eerste, wordt de naam volgens zeggen "Close Quarters", en ziet ernaar uit dat er een hele reeks nieuwe voertuigen en wapens komen. De naam geeft de indruk dat het meer Infanterie gebaseerd zal zijn.

Het ziet ernaar uit, dat twee legendarische voertuigen op het punt staan om terug te keren naar Battlefield 3, hetzij in de volgende uitbreiding, of een van de toekomstige DLC packs.

De volgende hint die ik kreeg lijkt op de Linebacker, ook bekend als de Bradley Infanterie Vehicle. Een ander voertuig uit Battlefield 2. Ik ben erg enthousiast over de Blackhawk en Linebacker in Battlefield 3. op basis van deze informatie zijn ze van harte welkom. Hoewel ik niet kan bevestigen of deze informatie klopt, hoop ik dat EA / DICE snel een officiële verklaring geven over deze DLC in de nabije toekomst.

Oh ja, ook kwam er een hint over een aantal nieuwe wapens naar voren: de CZ 75 Auto, en de CZ 750 Sniper Rifle.